Digitalt «besøk» av Fiskeri- og sjømatministeren
God fiskehelse og velferd er grunnlaget for bærekraftig oppdrett. Det uttalte Fiskeri- og sjømatminister Odd Emil Ingebrigtsen etter møte med Veterinærinstituttet torsdag 12. november. Dette var et planlagt besøk som ble gjort om til et digitalt møte.